Nog maar 1 weekje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Domstad - WaarBenJij.nu Nog maar 1 weekje - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Domstad - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 weekje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Domstad

10 April 2007 | Nederland, Utrecht

Nog maar een week en wij vertrekken met zijn allen naar Marokko (spannend!). Een aantal studenten van Domstad, een aantal Docenten en twee basisscholen (uit Zeist en Amersfoort).
We gaan daar heen om iets te leren over de cultuur, de mensen en het onderwijs daar. Zodat dat ons hier misschien nog betere leerkrachten maakt.
Al onze avonturen zullen we hier beschrijven en wel zullen er ook foto's bij zetten.
Maar daarvoor moeten we nog 1 weekje geduld hebben.

• 11 April 2007 - 13:07

Conny En Kees:

We hopen dat jullie er met z'n allen een leerzame en plezierige tijd zullen hebben. Maar maak het niet al te spannend voor de achterblijvers ;)

• 11 April 2007 - 13:58

Manika:

Hoi Allemaal,

Ik wens jullie een hele fijne tijd in Marokko en dat jullie maar vaak de website bij houden met jullie verhalen.

En Inge ik wens jouw nog even speciaal een hele fijne tijd toe !!!!

Groetjes,

Manika

• 15 April 2007 - 14:09

Willem & Angela:

Hallo cultuurgangers,
    Nog een kleine week en avontuur kan beginnen!!!! We zullen jullie op de voet volgen.
    Ton,voor jou,geniet ervan en we luisteren thuis wel naar je verhalen.

• 16 April 2007 - 08:36

Immo:

Zo zo, even naar Marokko met school. Ik hoop dat jullie allemaal al van het thuisfront te horen hebben gekregen hoeveel kamelen jullie waard zijn zodat je nooit te weinig voor je klasgenoot krijgt.

Voor Inge kunnen jullie in Nederland al 80 kamelen krijgen van een vriend van haar. Dus voor minder moet je het niet doen ;)

Veel plezier en tot over 2 weekjes :)

• 16 April 2007 - 10:12

Anke:

Allemaal heel veel plezier in Marokko, ben benieuwd naar alle verhalen zowel op de site als na afloop.
    Groet Anke

• 16 April 2007 - 10:54

Mathijs :

Hey inge!
    goede reis en geniet er van!! Enne pas op voor al die mannen die kopen je zo op voor een paar kamelen en schapen en dan moet je ook een hoofddoek dragen. zou je overigens wel goed staan! haha.
    groetjes Mathijs